پشتیبانی
مشکلی با ثبت دستگاه خود دارم!
مطمئن شوید که حتما از برنامه سافاری استفاده میکنید. برنامه سافاری مرورگر پیش فرض سیستم عامل است ، برای استفاده از سافاری، صفحه Home Screen را به چپ بکشید و در قسمت Search کلمه safari را جستجو کنید .نرم افزار سافاری به رنگ آبی و با ایکون قطب نما مشاهده می شود.مطمئن شوید که سافاری در حالت Private Mode نمی باشد. در این حالت محیط مرورگر شما خاکستری رنگ میباشد ، زمانی که سافاری در این حالت است اطلاعات دستگاه شما برای ما ارسال نمی شود ، برای ثبت اطلاعات دستگاه خود ، در قسمت نوار پایینی سافاری گزینه سمت راست را که مربوط به مشاهده پنجره ها می باشد )لوگوی ۲ تا مربع روی هم( لمس کنید، و بر رروی Private بزنید تا سافاری به حالت معمولی خود و به رنگ آبی بازگردد.چنانچه پس از نصب پروفایل خطای ثبت دستگاه مشاهده میکنید، جهت اطمینان از ثبت دستگاه به قسمت پروفایل سیب بانک به آدرس sibbank.ir/profile رفته ، از قسمت لیست دستگاه های ثبت شده اگر دستگاه شماره ۱ برای شما نمایش داده میشود ، ثبت دستگاه با موفقیت انجام شده است و شما میتوانید برنامه خود را نصب کنید
برنامه های من بعد از باز کردن بسته می شود مشکل از کجاست!
ا توجه به محدودیت های شرکت اپل امکان شناسایی و مسدود کردن اکانت توسعه دهنده ای که دستگاه کاربر در آن ثبت شده است می باشد، ما در تلاش هستیم تا با بهره گیری از روش ها و راهکارهای جدید شناسایی دستگاه ها را به حداقل برساند، اما در صورت شناسایی دستگاه توسط شرکت اپل کاربر در صورت تمایل به فعال سازی مجدد دستگاه خود می بایست هزینه فعال سازی مجدد را از قسمت دستگاه های ثبت شده پرداخت نماید.در صورتی که کاربری برای دستگاه خود اشتراک سیب بانک با گارانتی خریداری کند و در زمان مدت اعتبار به هر دلیلی دسترسی دستگاه کاربر مسدود شود سیب بانک متعهد است دستگاه کاربر را تنها یکبار مجداا در پنل توسعه دهنده جدید ثبت کند .برای بررسی گارانتی داشتن یا نداشتن حساب کاربری خود از قسمت جزییات تراکنش آن را بررسی فرمایید.
كد تاييد برای من ارسال نمیشود!
ابتدا بررسی کنید که پیام های تبلیغاتی خط شما مسدود نباشد.شماره وارد شده خود را مجددا بررسی کنید، در صورت وارد کردن شماره اشتباه گزینه تغییر شماره را لمس کنید و مجددا شماره خود را وارد کنید.لطفا از کیبورد انگلیسی استفاده کنید.
هزینه اشتراک سیببانک چگونه محاسبه میشود؟
هزینه اشتراک برای یک بار ثبت دستگاه کاربر در سرویس ادهاک میباشد که این هزینه به صورت دلاری محاسبه و پرداخت میشود. بنابراین با نوسان قیمت دلار و قیمت سرویس ادهاک، هزینه اشتراک تغییر میکند.
در زمان ثبت دستگاه چه کدی را باید وارد کنم؟
۱- اگر به پیغام خطای درگاه برخوردین شماره همراه و شماره کارتی که خرید کردین رو از طریق پشتیبانی در میان بگذارید تا سوابق خریدتان توسط همکاران پشتیبانی بررسی بشود.۲- اگر خریدتان ناموفق بود وجه پرداختی شما طی 72 ساعت کاری به حسابتان بازگردانده خواهد شد.
پرداخت من با خطا مواجه شده است !
۱- اگر به پیغام خطای درگاه برخوردین شماره همراه و شماره کارتی که خرید کردین رو از طریق پشتیبانی در میان بگذارید تا سوابق خریدتان توسط همکاران پشتیبانی بررسی بشود.۲- اگر خریدتان ناموفق بود وجه پرداختی شما طی 72 ساعت کاری به حسابتان بازگردانده خواهد شد.
آیا امکان انتقال اشتراک خود با گوشی جدید وجود دارد؟
با توجه به اینکه با پرداخت هزینه اشتراک سیببانک، اطلاعات دستگاهی که با آن خرید انجام شده در پنل توسعه دهندگان اپل ثبت میشود. بنابراین امکان تغییر و انتقال آن به دستگاه دیگر امکانپذیر نیست و برای دستگاه جدید میبایست مجددا مراحل خرید را انجام دهید.اگر کاربر اشتراک با گارانتی داشته باشد میتواند یک بار از گارانتی استفاده کرده و اشتراک خود را به دستگاه جدید منتقل کند .
خرید را انجام دادم اما منصرف شدم!
به دلیل نیاز به پرداخت هزینه به کمپانی اپل برای فعال سازی دستگاه کاربر و عدم امکان بازپس گیری آن ، در صورت انصراف از خرید متاسفانه قادر به عودت هزینه نخواهیم بود.
میخواهم اپ دانلود کنم پیغام safari can not دریافت میکنم!
اگر این پیغام و موقع نصب اپ دریافت کردید سافاری رو یک بار رفرش بدید و یا به طور کامل بسته و مجددا باز کنید اگر هنوز همان پیغام و مشاهده میکنید یکبار گوشی رو خاموش روشن کرده و مجددا مراحل نصب رو طی کنید.
در هنگام نصب برنامه گزینه unable to download دریافت میکنم !
اگر این پیغام را در هنگان نصب برنامه مشاهده می کنید، برنامه های نصب شده را حذف و مجددا نسبت به دریافت برنامه اقدام فرمایید.در صورتی که گزینه حذف اپلیکیشن برای شما غیر فعال شده است از قسمت تنظیمات ستینگ دستگاه خود این گزینه را فعال کنید و سپس دستگاه خود را یکبار خاموش و روشن کنید.
برنامه ایی که میخواهم در سیب بانک جست و جو میکنم اما پیدا نمیکنم!
اگر برنامه ایی که مد نظرتون هست در سیب بانک پیدا نمیکنید یعنی هنوز به مارکت اضافه نشده است. شما میتوانید برنامه مد نظرتان را برای همکاران ما ارسال کنید و ما سعی میکنیم هرچه سریعتر آن را به لیست آپ های سیب بانک اضافه کنیم.
برنامه ایی که درخواست داده بودم به سیب بانک اضافه نشد!
در حداقل زمان ممکن همکاران ما درخواست شما رو پیگیری خواهند کرد اما اگر امکان اضافه کردن برنامه مد نظر کاربر امکان پذیر نباشد ، در زمینه انتشار نرم افزارها تنها سیب بانک تصمیم گیرنده نیست و مسئولیت اصلی ارائه نسخه برنامه ها به عهده توسعه دهنده است.
اخطار عدم اتصال به اینترنت دریافت میکنم!
روی بعضی از سرویسهای اینترنت این خطا ممکن است پیش بیاید و با تغییر اینترنت مشکل حل میشود. همچنین مطمئن باشید که از پراکسی یا VPN استفاده نمیکنید.